Telefonie

Goede bereikbaarheid is essentieel om als bedrijf goed te kunnen functioneren, telefonie speelt daar een belangrijke rol in. Ieder bedrijf heeft hier haar eigen wensen over telefonie en bereikbaarheid en vaak blijkt dat na uiteenzetting van de wensen deze ook uitvoerbaar zijn. Tevens zijn daarbij vaak kostenbesparende oplossingen mogelijk. De traditionele vormen van ‘vast’ bellen en/of faxen ontwikkelen zich snel. Er zijn daardoor vaak oplossingen te verwezenlijken waarbij de mogelijkheden toe nemen en de kosten af.

avm-fritzbox-fon-wlan-7390Beschikt U over meerder vestigingen? Werkt U via een dealernetwerk of heeft U meerder filialen? Dan zijn er mogelijkheden om fors in uw telefoonkosten te besparen. Dit is alleen mogelijk wanneer er gebruik gemaakt wordt van een ADSL aansluiting. Alle onderlinge gesprekken lopen ook hier via de internetaansluiting en brengen geen extra kosten met zich mee. Dit geldt ook voor vestigingen in het buitenland.

Wist U dat ook particulieren in veel gevallen teveel betalen voor hun telefonie?? Afhankelijk van uw belgedrag (naar vast of mobiel)kan men met wat aanpassingen flink besparen op de gesprekskosten.

Belangrijk: Er zijn telecom aanbieders die onlangs haar klanten een voorstel gestuurd hebben waarin u wordt verzocht een keuze te maken in een aantal abonnementsvormen met een (beperkte) extra korting. Als u niet reageert of kiest voor deze extra korting, dan kiest u ook direct voor (onnodig) langlopende contracten. Ons advies is wel te reageren en te kiezen voor de optie “ik wens geen jaarcontract”. Hierdoor bent (en blijft) u vrij om keuzes te maken. Doet u dit niet dan kan u grote besparingen mislopen en worden eventuele Voice over IP projecten belemmerd of onmogelijk!